Image Map

piątek, 17 maja 2013

Jeansowe spodenki z skórzanymi wstawkami i ćwiekami

Dzisiaj ciąg dalszy moich przeróbek z ćwiekami i skórą w roli główne :)
Tym razem padło na jeansowe krótkie spodenki - kupiłam je na wyprzedaży w tamtym roku w Stradivarius za 29.99 zł z tego co pamiętam.
Podobają mi się azteckie wzory, dlatego postanowiłam wykorzystać ten motyw na kieszonkach z tyłu, naszyłam też w dwóch innych miejscach.

POTRZEBNE RZECZY :
* spodenki jeansowe (lub jakieś inne)
* kawałek eko skóry(można kupić w pasmanterii lub wyciąć ze starej torebki)
* nici, igła, szpilki, centymetr
*nożyczki, długopis

JAK ZROBIĆ :
Mierzymy miejsce w którym chcemy przyszyć skórkę i nanosimy wymiary na nią. Następnie wycinamy i przyszywamy - wybrałam miejsce nad kieszonką z przodu, na szlufce oraz na kieszonkach z tyłu). Tylne kieszenie ozdobiłam wyciętymi wcześniej trójkątami i ułożyłam w wzór aztecki. Przed przyszyciem proponuje przypiąć sobie skórę szpilkami, nie przesunie się nam ona. Na koniec ozdobiłam spodnie ćwiekami, przyszywając je podwójną nitką aby się mocno trzymały. I gotowe !!

Poniżej ich przemiana ..



A później pokaże Wam jak wyglądają po przeróbce. Zapraszam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz