Image Map

sobota, 18 maja 2013

Lubimy pomagać..

Nigdy nie byłam obojętna na nie szczęście i ból innych ludzi.. Lubie się dzielić i pomagać innym, czasami nawet zwykłe ustąpienie miejsca czy pomóc w zejściu ze schodów starszej osobie może dać tyle radości..

Dlatego moją córkę też chce nauczyć pomagać -dzisiaj miałam idealną okazje ;)

W szkole, nie daleko nas, organizowano festyn charytatywny "Gramy dla Natalki" - dziewczynka ma autyzm. Młodzież z tej szkoły postanowiła zebrać pieniążki dla niej. Było wiele atrakcji - grill, poczęstunek, zespół grający na żywo, pokaz terenowych samochodów, turniej koszykówki, pokazy tańca, trampolina, dmuchany zamek, makijaż i stylizacja fryzur, biżuteria hand made, loteria itd. Aby wziąć udział w jednej z nich wystarczyło dać jakąkolwiek kwotę na leczenie Natalki. Pomysł świetny ! Wprawdzie moja córa nie była dziś w humorze na wszelkiego rodzaju zabawy - to przez pogodę - ale i tak spędziłyśmy miło i rodzinnie czas :)

Poniżej kilka fotek, które udało mi się zrobić jak Nadia miała jeszcze humorek oraz linki z informacjami na temat pomocy dla Natalki i innych dzieci.





Stylizacja - tunika SH Next 1.20, sweterek SH Next 4.00, legginsy %10.00, balerinki Zara %30.00

1 komentarz:

  1. Fajnie, że od małego bierzecie udział w takich akcjach :)

    OdpowiedzUsuń