Image Map

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Bransoletka 'ala Chanel

Uwielbiam połączenie złota z czernią, szczególnie w dodatkach. Na zimowej wyprzedaży znalazłam śliczne baletki, czarne z zamszu ze złotymi ćwiekami (F&F 34,95 zł ). Szukałam do nich czegoś pasującego i trafiłam na  bransoletkę, niestety z kolekcji Chanel.. Ale przypomniałam sobie, że mam idealnie pasujący łańcuszek i postanowiłam sama taką zrobić :)

I tak zaczęła się moja przygoda z tymi bransoletkami :) Wzbudziły ogromny zachwyt, a zainteresowani prosili mnie o wykonanie dla nich takich samych :) 

Jeśli nie macie czasu aby zrobić same tego typu bransoletki a bardzo Wam się podobają - zapraszam do zakładki "Moje oferty Handmade" - możecie ją zamówić a ja ją dla Was wykonam. Dostępna jest rożna kolorystyka wstążki w środku, oraz możliwość dopięcia zawieszki :)
Więcej znajdziecie w zakładce OFERTY HANDMADE (po prawej stronie bloga).

A oto moje dzieło ;)



A w następnej odsłonie moje stylizacja z kołnierzykiem i bransoletkami. Zapraszam !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz