Image Map

środa, 24 kwietnia 2013

Stylizacja z kołnierzykiem

Tak jak obiecałam - dzisiaj stylizacja w której wykorzystałam kołnierzyk i bransoletki DIY zrobione przeze mnie ( sposób wykonania opisałam we wcześniejszych postach ). Jeżeli jesteście zainteresowane tego typu biżuterią - chętnie wykonam na zamówienie. 

Uwielbiam legginsy !! Są podstawą większości moich zestawów, tych na codzień jak i na większe wyjścia. Czuje się w nich atrakcyjnie i przede wszystkim wygodnie. Dlatego tutaj też ich nie zabrakło :)

A Wy jakiej części garderoby najczęściej używacie w swoich stylizacjach?



Stylizacja - legginsy Allegro 27.00, ramoneska Bershka % 39.90, bluzka H&M % 30.00, koturny CCC 119.00, torebka Allegro 98.00, bransoletki i kołnierzyk DIY


2 komentarze:

  1. jakie ładne bransoletki!
    ja też uwielbiam leginsy ale podstawa w mojej szafie to spódnice ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat mam tylko jedna spódnice, ale za to kilka sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń