Image Map

piątek, 26 kwietnia 2013

Kurczak w chińskiej oprawie

Kiedy nie mam czasu albo po prostu siły na wielkie kucharzenie, wybieram proste rozwiązania. Lubimy chińską kuchnie, dlatego często się nią inspiruje.

I tak właśnie powstała moja wersja "domowej chińszczyzny " czyli kurczak z duszonymi warzywami i makaronem. Czas przygotowania to 30 - 40 minut.
Zapraszam ;)

POTRZEBNE SKŁADNIKI :
* warzywa (aby było szybciej ja użyłam mieszanki chińskiej ale można dodać świeże )
* jeden filet z piersi kurczaka
* makaron z jednej zupki chińskiej
* przyprawa do kurczaka, przyprawa chińska
* oliwa z oliwek lub olej

JAK  ZROBIĆ :
Pierś kurczaka kroimy na małe kawałki i doprawiamy przyprawami. Podsmażamy na wcześniej rozgrzanej patelni z oliwą. Kiedy kurczak będzie rumiany wsypujemy warzywa i podlewamy wodą. Zostawiamy na małym ogniu. Kiedy warzywa będą miękkie dodajemy rozdrobniony makaron i ewentualnie podlewamy wodą jeśli już wyparowała.do gotowego makaronu z warzywami i kurczakiem dodajemy na koniec troszkę przyprawy chińskiej. I chińszczyzna gotowa.

A to moje dzieło :)


Do tego sok pomarańczowy ze świeżą miętą, mniam ;)

A tak kucharzyłam :)


Smacznego !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz