Image Map

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Witam na moim blogu!

JA LUBIE TO !!  czyli miejsce dla kobiet poszukujących inspiracji na proste oraz tanie sposoby urozmaicenia życia sobie i swoim najbliższym..

Ja lubie to !! blog lifestylowy gdzie znajdziesz pomysły na ciekawe przeróbki ubrań, proste przepisy w nowej odsłonie, oryginalne dekoracje wnętrz i dużo inspiracji z mojego życia..


Od dłuższego czasu szukałam czegoś co było by moją odskocznią od codziennych obowiązków i zmartwień. .
Uwielbiam książki i dobre kino, przy nich odpoczywam, ale szukałam też czegoś w czym się spełnię i podzielę moimi pomysłami.
I tak powstał ten blog;) Z miłości do "dłubania" ;)

Uwielbiam tworzyć coś z niczego,szukać inspiracji - i tak będzie tutaj - JA Lubie TO! miejsce, gdzie spróbuje pokazać każdej z Was, że pomimo braku czasu, napiętego budżetu - możemy zrobić coś co odświeży naszą garderobę, wnętrze naszego domu czy zaskoczy naszych najbliższych;)

A gdzie szukam inspiracji? Wszędzie! Internet, sklepy - coś mnie zainteresuje i chciałabym to mieć - próbuje sama stworzyć.

Mam nadzieje,że polubicie to miejsce i z chęcią będziecie tu wracać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz