Image Map

środa, 17 kwietnia 2013

Dekoracje wnętrz naklejkami ściennymi


Wraz z nadejściem tak długo wyczekiwanej wiosny, postanowiliśmy odświeżyć mieszkanie.
W pierwszej kolejności pomalowaliśmy ściany w przedpokoju, który nabrał zupełnie nowego wyrazu w połączeniu z wcześniejszymi dodatkami :)
Następnie zabraliśmy się za kuchnie. I tu po pomalowaniu czegoś nam brakowało..
Przeglądając wystroje wnętrz w internecie trafiłam na prosty szybki sposób na dekoracje.
Są to napisy i obrazki jako naklejki na ścianę :)


Strasznie spodobało mi się takie rozwiązanie, a na jednym z portali znalazłam idealne naklejki w jeszcze bardziej idealnej cenie - 37 zł już z przesyłką :)
Wyczytałam, że wykonane są z samoprzylepnej folii matowej. Dzięki fabrycznie umieszczonej na nich folii transferowej, ich aplikacja jest szybka, prosta i łatwa do samodzielnego naklejenia  w dowolnym miejscu domu (ściana, drzwi, meble…).
I faktycznie - bez problemu udało mi się je przykleić. Wyglądają jak namalowane.



Dodaje zdjęcia mojego pomysłu na tanie ozdobienie ściany abyście mogły same ocenić :)
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego...



A co Wy sądzicie ??


1 komentarz: