Image Map

czwartek, 2 maja 2013

Bluzka z zipem i kieszenią

Pewnie każda z Was, tak jak ja, ma bluzki które uwielbia - mają sprawdzony fason, świetnie leżą, są po prostu wygodne. Ale z czasem troszkę nudzi nam się ich wygląd, chciały byśmy coś w nich zmienić, nie niszcząc fasonu..

Idealnym rozwiązaniem jest drobna przeróbka - ja uwielbiam mój oversize z H&M ( 20 zł ), ma luźny fason, który idealnie maskuje drobne niedoskonałości ;) Jest gładki, jedynym dodatkiem jest kieszonka.
  
Od kilku sezonów modne są ubrania z wstawkami skóry i zipami. Postanowiłam właśnie w taki sposób "udekorować" moją ukochaną ;)

POTRZEBNE RZECZY :
* bluzka 
* zip ( długość i szerokość według uznania , koszt od 2,50 zł zależny od wielkości ale możemy też wypruć z jakiegoś starego ubrania )
* kawałek eko skóry ( może być np. z starej torebki, kurtki itp, lub jeśli nie macie można wykorzystać filc lub jakiś sztywny materiał )
* szpilki, nici z igłą
* centymetr, nożyczki
* długopis

JAK TO ZROBIĆ :
Moja bluzka posiada kieszonkę, dlatego postanowiłam na niej doszyć kawałek skóry, a z tyłu zrobić zamek. Oczywiście w oryginalnych bluzkach zip jest wszyty, ale ja nie chciałam rozcinać bluzki bo troszkę było by roboty i byłby na stałe, a tak gdybym chciał kiedyś z niego zrezygnować, wystarczy odpruć ;)


Na początku zmierzyłam sobie kieszonkę a potem naniosłam wymiary na skórę i wycięłam. Następnie naszyłam powstały prostokąt w wybrane wcześniej miejsce i gotowe ! Oczywiście możecie naszyć materiał na cała kieszeń.

Z tyłu tam gdzie dekolt wyznaczyłam sobie środek bluzki i według niego przyłożyłam zip, który przypięłam szpilkami aby się nie przekręcił. I przyszywamy.
Bluzka ze skórzaną kieszonką i zipem gotowa !

A tak wyglądało tworzenie krok po kroku..





A w następnym poście coś dla domu :)


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog, też lubie takie przeróbki.Wyróżniłam Ciebie, po dobiór i szczegóły zapraszam na http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo, każda pochwała jest motywująca;)

    OdpowiedzUsuń