Image Map

czwartek, 9 maja 2013

Inwazja ćwieków

Ćwieki opanowały wszystko ! Kolejny sezon są na ubraniach, dodatkach, biżuterii i butach.. Szczególnie w obecności jeansu, który tej wiosny jest bardzo modny, w bardzo dużej ilości :)
Mnie szczególnie ćwieki na kurtkach, oczywiście w kolorze złotym. Niestety ceny jeansowych kurtek mogą doprowadzić do zawrotu głowy..

W tamtym roku kupiłam na wyprzedaży, w Housie, jeansową krótką kurteczkę za 39.95 zł - idealnie nadaje się do mojej małej przeróbki ;)
Na Allegro znalazłam zestaw 100 sztuk złotych ćwieków, koszt z przesyłką 10.00 zł i zabrałam się do roboty :)

Jeżeli nie macie w domu kurtki jeansowej polecam wybrać się do jakiegoś SH, na pewno znajdziecie jakąś kurteczkę, a cena na pewno będzie niższa niż w sklepie - za niedługo będę Wam chciała pokazać, w jak prosty sposób nadać drugie życie właśnie takiej kurtce z SH i zamienić w istne cudo, np. kamizelkę. Dlatego zaglądajcie :)

POTRZEBNE RZECZY :
* jeansowa kurtka (lub inna część garderoby np. koszula z kołnierzykiem)
* ćwieki (mogą być przyszywane lub do przebijania)
* nici, igła, nożyczki

JAK ZROBIĆ :
Zaczynamy od rozplanowania miejsca gdzie mają być nasze ćwieki. Polecam ćwieki przyszywane, mają tunel na spodzie do przewlekania nitki. Są lepsze bo można je w każdej chwili odpruć jak się znudzą. Natomiast ćwieki do przebijania robią dziury w materiale i wygląda to po wyjęciu nie estetycznie.
Przyszywając ćwieka, róbcie to podwójną nicią lub powtórzcie szycie aby ćwiek się trzymał.
Miłej zabawy ;)


Moja kurteczka :)

A tak w całości..


Miłego przerabiania !


1 komentarz: