Image Map

poniedziałek, 6 maja 2013

Wyróżnienie " The Versatile Blogger "

Chciałabym podziękować searcherofthebeauty  za otrzymane wyróżnienie 'The Versatile Blogger", bardzo się ciesze, że doceniacie to co robię :) Jest to dla mnie ogromna motywacja ! Dziekuje !


Zasady "The Versatile Blogger"

1. Podziękować Nominującemu blogowi u niego na blogu

2. Pokazać nagrodę Versatile BloggerAwardu siebie na blogu

3. Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
- jestem szczęśliwa mama i żoną
- relaksuje się przy dobrej książce i filmie
- jak byłam mała chciałam zostać tancerka
- jestem bardzo uczuciowa
- płacze na filmach
- jestem uzależniona od czekolady
- nie piję kawy

4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na wyróżnienie

Jeszcze raz dziękuje i polecam podane przeze mnie blogi:)


1. Podziękować Nominującemu blogowi u niego na blogu


2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu


3. Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie

4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na wyróżnienie

5 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :)))) dzięki Tobie mam dobry dzień od samego rana :)) mnie również podoba się Twój blog a przepis szpinakowy z poprzedniego posta muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się bardzo, że interesuje Cię mój blog:)i zapraszam w przyszłości ,:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, jako, że od niedawna podczytuję Twój blog i jest świetny postanowiłam też w ramach zabawy nominować go, pozdrawiam, http://blizniakiiblizniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń