Image Map

wtorek, 28 maja 2013

Top bokserka z męskiej koszulki


Dodatki przeze mnie to kieszonka i ozdobne zapięcie z tyły, oczywiście Wy możecie ozdobić sobie koszulkę według swojego pomysłu.

POTRZEBNE RZECZY :
* koszulka męska (jak wykorzystałam rozmiar XL bo chciałam aby top był luźniejszy)
* kawałek eko skórki
* ćwieki
* centymetr, nici i igła
* nożyczki, długopis
* szpilki
JAK ZROBIĆ :
Na lewej stronie koszulki za pomocą długopisu i centymetra rysujemy w równych odstępach linie według których będziemy ciąć koszulkę. Ja wycięłam pod szyją dekolt oraz pozbyłam się rękawów, wycinając rękawki jako ramiączka. Z tyłu wycięłam większy dekolt, a na samym dole przecięłam i zaokrągliłam końce. 

W taki sposób powstała bokserka. Ja nie obszywałam brzegów, ale jak chcecie to można. 
Następnie narysowałam na lewej stronie skóry kieszonkę (jeśli nie macie skóry to wykorzystajcie inny materiał lub po prostu materiał który Wam pozostał z odcięcia rękawków). Ozdobiłam ją ćwiekami i przyszyłam taką kieszonkę do topu. 
Wycinam paseczek z skóry i oplatam nim ramiączka z tyłu na plecach i zszywam. Nasza bokserka gotowa.

A poniżej wersja obrazkowa:)


Tak wygląda z przodu i z tyłu..


A tak dodatki..


A na koniec mój mały pomocnik :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz