Image Map

wtorek, 4 czerwca 2013

Nasza dwulatka..

Na wstępie przepraszam za ostatni tydzień, a konkretnie za brak wpisów. Powód - dni pełne przygotowań do 30stki męża - 100 lat kochanie! - oraz urodzin naszej 2 latki Nadii..
Ale imprezowanie się skończyło, więc wracam do Was:)

Miałam niewiele czasu, ale zrobiłam napis "2 latka Nadii", serpentyny z kolorowego papieru, chorągiewkii i "lizaki".

POTRZEBNE RZECZY :
* kartki kolorowego bloku rysunkowego i kartki bloku technicznego
* wykałaczki (małe i duże)
* wydrukowane napisy na horongiewke (można napisać samemu lub wyciąć litery jak ja to z robiłam przy napisie)
* klej, nożyczki
* nić lub sznurek
* długopis lub ołówek
JAK ZROBIĆ :
Zaczynam od chorągiewek - robię szablon chorągiewki z końcówka którą później zawinę i przyklej. Następnie odrysowuje na kolorowych kartkach wzór i wycinam. Naklejam napis. Szykuję sobie dodatki, którymi ozdobię chorągiewkę. Gotową kartkę zaginam i za pomocą kleju sklejam wokół wykałaczki.

"Lizaki" to wcześniej wycięte podwójne kółka, na które naklejam ozdoby i kładąc po środku wykałaczkę - sklejam.
W taki sposób powstały idealne ozdoby, które można wbić w smakołyki na stole.

Kolejna dekoracja to napis - wycinam z technicznego bloku duże choąngiewki z miejscem do zagięcia. Następnie szykuje sobie kolorowe literki do naklejenia i ozdoby.
Wszystko przyklejam klejem do chorągiewek, a te naklejam na grubą nić lub sznurek. Napis gotowy.

Tradycyjnie dekoruję miejsce imprezy balonami i serpentynami zrobionymi prze ze mnie - wycinam kółko z kolorowego papieru i wycinam ślimaczka aż zetnę całe kółko i powstanie spirala.

A teraz wersja "zdjęciowa"..

..chorągiewki i "lizaki"..


..napis.


Tak się prezentowało na urodzinach:)



A poniżej mini fotorelacja z urodzinek..

..dmuchanie świeczki na torcie - jedna część to słodkości dla Nadii a druga kasiora  dla Taty ..


..zachwyt i zabawa prezentami..


.. radość..


.. i pałaszowanie smakołyków:)


Stylizacja - sukienka Next, buty Primark UK, bluzeczka , rajstopki 10.00


A w następnym poście biżuteria mojego pomysłu i wykonania, zapraszam !!



2 komentarze:

  1. Jaka fajna impreza, dzięki za patent na ozdoby, faktycznie proste w wykonaniu - zrobię takie i dla mojej Córci :) a kuchnia to genialny prezent, u nas właśnie na 2 urodziny była i to był strzał w 10! 100 LAT :)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia! Kuchna rzeczywiście okazała się strzałem w 10 :) teraz nie marzekamy z mężem na brak śniadań do łóżka, córa nam serwuje;) a pomysłów mam wiele ale brak czasu na ich przedstawienie ale pomalutku nadrabiam;) pozdrawiam

      Usuń