Image Map

środa, 5 czerwca 2013

Moje handmade..

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejna próbkę mojej biżuterii handmade - kołnierzyki i klipsy/broszki do kołnierzyków.

Koszulowe kołnierzyki są bardzo modnym dodatkiem do bluzek z dekoltem lub bez oraz do wszelkiego rodzaju sukienek. W takim zestawieniu odgrywają role kolii lub naszyjnika.

Tworze je na zamówienie, po wcześniejszym ustaleniu koloru, dodatków. Wykorzystuje do ich wykonania różne materiały np. koraliki, perełki, ćwieki, łańcuszki itp.Zawsze dołączam ozdobne pudełeczko również mojego wykonania.

A to kilka wzorów..

..w kolorze burgund z posrebrzanym guzikiem, azteckimi koralikami oraz łańcuszkiem..


..biały z pastelowym wzorem,  pozłacanym guzikiem i ćwiekami..


..w kolorze jasnego różu z perłowym guzikiem i koralikami..



Kolejnym moim "dziełem" są broszki vel klipsy do kołnierzyka. Prostą koszuli lub bluzce z kołnierzykiem  przypięcie tego typu ozdoby, dodaje oryginalności.
Wykorzystuje tu zapięcie typu broszka i pasujące mi dodatki. Zestaw to biżuteria plus ozdobne pudełeczko mojego wykonania.
Poniżej dwa przykłady..

..wersja złota z perełkami..


..wersja grafitowa z łańcuszkiem..


Mam nadzieje, że moje pomysły - a mam ich dużo - spodobały Wam się. Jeżeli tak - zapraszam do zakładki OFERTY HANDMADE tu i tu (po prawej stronie bloga) - tam znajdziecie więcej informacji. 

Do zobaczenia :) 


2 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podobają Twoje pomysły i oczywiście chcę więcej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , dopiero zaczynam.
    http://green-eyedloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie napewno więcej! Tylko czasu brak.. i jakoś tak po mału to idzie..

      Usuń