Image Map

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Szklane lampiony

Lampiony a w nich palący się płomień - wystarczy aby pojawił się idealny nastrój. Można je kupić albo zrobić samemu - ja wybrałam tą drugą opcje:)  Wystarczy zwykły słoik i świeczka..

POTRZEBNE RZECZY :
* słoiki różnej wielkości
* świeczki (mogą być zwykłe długie lub tealight)
* rzeczy do dekoracji (np. wstążki, koraliki, sznurek, kartki papieru, koronka itp)
* nożyczki, klej, długopis, nić z igłą



JAK ZROBIĆ :
Zrobiłam kilka lampionów, wykorzystując różne dodatki do dekoracji oraz słoiki różnej wielkości, które mi zostały po zjedzeniu smakołyków..

Pierwszy lampion ozdobiłam koronką, którą przykleiłam klejem u góry i u dołu słoika po zewnętrznej stronie. Nawlekłam na nitkę perłowe koraliki i je zawiesiłam,


Do wykonania drugiego lampiony wykorzystałam kartkę z starej, zniszczonej książki. Wycięłam z niej serce i przykleiłam wewnątrz słoika. Na koniec zawiązałam sznurek i wrzuciłam na dno kilka perełek.


Ostatni słoik ozdobiłam dwiema cieniutkimi wstążkami a środek wypełniłam perełkami i grafitowymi koralikami.


Jak zawsze proste rozwiązania mogą być najlepsze:) A moje lampiony ze słoików powędrowały na balkon..

..tak wyglądają w dzień..


..a tak wieczorem..


No i oczywiście mój mały pomocnik :)


Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz