Image Map

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Sobotni wypad..

Uwielbiam spędzać czas z moimi najbliższymi, szczególnie jeżeli są to różnego rodzaju wycieczki..
W minioną sobotę pogoda była idealna, dlatego postanowiliśmy gdzieś wybyć:) Pomysł był spontaniczny, mieliśmy jechać do Krakowa (na pewno w najbliższym czasie i tam nas poniesie - kocham to miasto, mam tyle wspaniałych wspomnień z niego), ale z powodu późnej godziny naszej "zbiórki" musieliśmy wybrać inne miejsce - i tak pojechaliśmy do Ojcowa..

Każdy za pewne z Was ma takie miejsce, do którego w dzieciństwie często jeździł.. Moim jest właśnie Ojcowski Park Narodowy i wszystko co się w nim znajduje - Ojców, Skała..
Jest to idealne miejsce na oderwanie się choć na chwilkę od szumu miasta i wyciszenie się, zauroczenie pięknem natury..

Mam dla Was kilka fotek - chciałam Wam pokazać choć troszkę piękna i wyjątkowości tego miejsca..

.. Maczuga Herkulesa..


..piękne widoki tuz przy drodze, które mogą napędzić stracha..






..Ojcowski Park Narodowy..



..Zamek Pieskowa Skała..






..i jego wnętrze..



..bez udziału Boga buduje się na próżno..


..trafiliśmy akurat na VIII Dniu Kultury Staropolskiej - Słowo i Smak czyli o jedzeniu, gotowaniu i ucztowaniu przy poezji, muzyce i tańcach..




A na koniec pyszny pstrąg, czego chcieć więcej:) Wycieczkę zaliczam do udanych! i szczerze polecam.

Stylizacja Nadii - legginsy Primark 2.00 funty, bluzka Primark 1.50 funty, tenisówki Primark 2.00 funty



2 komentarze:

  1. Ale fajnie :) Piaskowa Skała! Byłam tam na I w życiu dużej wycieczce z Rodzicami i spałam I raz pod namiotem w okolicy :))) cudnie spędzony dzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam najfajniejsze wycieczkowe wspomnienia właśnie z Ojcowa;)

    OdpowiedzUsuń