Image Map

środa, 7 sierpnia 2013

Neonowa bransoletka

Czas wyprzedaży - to co lubię najbardziej z zakupów ;) Można znaleźć rzeczy na które "chorowaliśmy" od dłuższego czasu w rozsądnych cenach.
Ja "chorowałam" na neonowe rurki ale nie bardzo jaskrawe a w takim stonowanym wydaniu - i znalazłam w House za 39,90. Chce je nosić w połączeniu z białą górą, ale że lubię dodatki - szukałam bransoletki w podobnej kolorystyce, nic niestety nie znalazłam - postanowiłam zrobić sama.

I tak powstał pomysł na neonową bransoletkę. Wykorzystałam w niej filc, którego u mnie pod dostatek - Wy możecie użyć jakiegoś innego materiały. 

Potrzebne rzeczy:
* kolorowe kawałki filcu (lub innego materiału)
* złoty łańcuszek
* zapięcie do bransoletki
* nici, igła, nożyczki

Jak zrobić:
Z filcu wycięłam 3 paski - dwa paski o szerokości około 1.5 cm i długości pasującej na nadgarstek plus dodatkowo 5 cm oraz jeden również o szerokości 1.5 cm i długości na nadgarstek plus 8 cm dodatkowych. Najdłuższy pasek na samym końcu zawijamy raz na szerokość 0.5 cm i zszywamy. Do niego dodajemy dwa pozostałe i zawijamy na nie raz jeszcze ten pierwszy pasek znów na 0.5 cm i zszywamy wszystko. Na czubek przyszywamy zapięcie. Miedzy dwa paski wszywamy łańcuszek i robimy warkocza tak aby widoczny był łańcuszek. Jak zapleciemy już wszystko to zszywamy i robimy takie zakończenie jak na początku. Dodajemy łańcuszek aby móc zapinać i gotowe.

Krok po kroku..




Tak się komponuje ze spodniami moja neonowa bransoletka z filcu :)




Do zobaczenia :)


2 komentarze: