Image Map

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Powiew świeżości... dziękuje

Jak pewnie zauważyliście, Ja Lubie To! zmienił wygląd..

A okazji 7000 wyświetleń postanowiłam troszkę odświeżyć bloga :) Chce Wam bardzo podziękować za miłe komentarze, polubienia strony i liczne odwiedziny - dzięki temu mam motywacje do tworzenia nowych pomysłów.Dziękuje i zapraszam na kolejne posty;)

Zmieniła się przede wszystkim oprawa, kolorystyka i układ strony. Teraz klikając w poszczególną kategorie w menu macie wszystkie posty w danym temacie w jednym miejscu. Dodatkowo pojawiły się "przyciski" dzięki którym jednym klikiem znajdujecie się na profilu Ja Lubie To! na Facebooku lub Twitterze ( profil dopiero został założony, jestem w trakcie jego tworzenia ) oraz na moim profilu Google+. Jest także bezpośrednie połączenie z emailem do mnie :)
Oczywiście to jest dopiero część zmian, wciąż coś zmieniam i ulepszam - dlatego spodziewajcie się jeszcze kilku zmian. 

W związku z tym małym remontem Ja Lubie To! mam dla Was kilka ciekawych i prostych pomysłów na "upiększenie" także Waszych blogów, oczywiście jeśli takie posiadacie :)  Są to linki do stron, które były mi bardzo pomocne i inspirowały do zmian. Klikając w opis pod fotkami, zostaniecie bezpośrednio "przerzuceni" na dana stronę, gdzie powyższy pomysł możecie za darmo ściągnąć i zastosować. Tak tak - pomysły są udostępniane za darmo:)

W razie jakiś pytań dotyczących zmian w blogu lub pomocy w zainstalowaniu - proszę napisać do  mnie na meila, chętnie pomogę :) 

IKONY SPOŁECZNOŚCIOWE


10 Free Bright Blue Social Media Icons



CIEKAWE CZCIONKI


LPF's Favorite Free Fonts


ETYKIETY KATEGORII

Upiększ swojego bloga



Darmowe - Etykiety w kolorze: Czerwone



DARMOWE SZABLONY



TŁA DO SZABLONU



To tylko oczywiście część stron z dodatkami, ogólnie jest tego mnóstwo ale polecam szukanie na zagranicznych stronach, nie na polskich ponieważ na nich nie ma wyboru.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejnego posta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz