Image Map

wtorek, 9 lipca 2013

Filcowy breloczek

Jak zapewne zauważyliście, od dłuższego czasu w swoich pomysłach wykorzystuję filc. "Filcowanie" stało się moją pasją, a raczej to co mogę dzięki niemu zrobić:) 
Były już kołnierzyki (którymi nadal się zajmuje i robię na zamówienie), teraz zajmuje się tworzeniem różnego rodzaju zawieszek np. do torebki lub kluczy.

W następnym poście postaram się pokazać kilka moich "dzieł" z filcu - ciekawe koty i kolorowe stwory. Zapraszam:)

Natomiast dzisiaj pokaże Wam prosty wzór na szybkie uszycie filcowego breloka do kluczy. Jeżeli nie macie filcu - może być również ciekawy materiał.

POTRZEBNE RZECZY :
* filc lub jakiś materiał
* wstążki 
* wypełnienie środka (np. wata lub wypełnienie z maskotki, jakieś ścinki miękkiego materiału)
* zawieszka metalowa do breloka
* kartka papieru, długopis
* nici z igłą
* szpilki, nożyczki

JAK ZROBIĆ :
Na kartce papieru rysujemy szablon zawieszki, ja zrobiłam dwa serca - jedno mniejsze a drugie większe. Następnie szablony odrysowałam na filcu. Małe czarne serduszko przypięłam szpilkami do białego i przyszyłam. Następnie część z czarnym sercem przyszyłam do drugiego białego serca, pozostawiając szczelinę aby móc przez nią włożyć wkład do środka i zszyłam. Serduszko gotowe -  przyszyłam łańcuszek od breloka i zawiązałam wstążkę.

Krok po kroku..


Tak się prezentuje filcowy breloczek..



Oczywiście to jest jeden z najprostszych sposobów na uszycie zawieszki. Tak jak obiecałam - w następnym poście będą moje ręcznie robione zawieszki w bardziej trudniejszej wersji:) Zapraszam!


2 komentarze:

  1. Robisz bardzo fajne rzeczy, a te różowe koty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że moje małe "dzieła" się podobają:)

      Usuń