Image Map

poniedziałek, 15 lipca 2013

Moje filcowanie

Jak pisałam, ostatnio w wolnym czasie dla odstresowania tworzę różne "dziwne" rzeczy z filcu. Dopiero zaczynam, ale już mam małą kolekcje:)

Dziś pokaże Wam jej część, moje kolorowe koty z serduchem oraz filcowe zoo jako zawieszki do kluczy i torebek - idealny kolorowy akcent na poprawę humory lub prezent dla najbliższej nam osoby.

Jeżeli jesteście zainteresowani moimi stworami, zapraszam do zakładki OFERTY HANDMADE tu i tu (z boku po prawej stronie bloga) ,znajdziecie tam dodatkowe informacje oraz inne moje propozycje. Zapraszam:)

Kolorowe koty (zamknięte oczy)


Różowy z niebieskim serduchem


Czarny z białym serduchem


Niebieski z złotym serduchem


Pudrowy z kremowym serduchem


Zielony z różowym serduchem


Kolorowe koty (oczy gwiazdki)


Czarny z miętowym serduchem


Biały z kremowym serduchem


Czarny z skórzanym serduchem


Filcowe zoo


Zielony kot z różowym serduchem


Brązowy królik w białej sukience


Biało niebieska żyrafa


Pudrowy królik z zielonej sukience


Brązowo pudrowa żyrafa


Mam nadzieje, że się Wam podobają. Następny post będzie kulinarny, zapraszam :)


4 komentarze:

  1. Genialne! Masz talent ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe :)
    Szyjesz ręcznie czy maszynowo ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń