Image Map

środa, 3 lipca 2013

Tuna pasta..

Tuna pasta to nic innego jak makaron z tuńczykiem. Taką wersje pasty poznałam mieszkając kilka lat w Anglii. Jest to jeden z nielicznych przepisów który przypadł mi do gustu:) Nie przepadam za angielska kuchnią i ich skąpym użyciem przypraw..

A jak robimy owa pastę ?

POTRZEBNE SKŁADNIKI :
* makaron rurki lub świderki (ilość według naszego uznania - zależy ile chcemy pasty)
* puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym ( jeśli mamy dużo makaronu to dwie puszki)
* majonez, sól, pieprz
* cebulka dymka
* papryka czerwona, zielona lub żółta
* ogórek kiszony lub korniszony (można też dodać kukurydzy, rzodkiewki)

JAK ZROBIĆ :
Makaron gotujemy i odkładamy do wystygnięcia. Warzywa kroimy w kostkę. następnie jak makaron będzie już chłodny dodajemy majonez ( ja dodałam 3 łyżki, ale wy dajcie według uznania i ilości makaronu) i mieszamy aby pokrył cały makaron. Dodajemy warzywa, mieszamy. Puszkę z tuńczykiem otwieramy, odlewamy wodę z niego i rozdrabniamy. Łączymy z makaronem i warzywami, mieszamy i przyprawiamy solą i pieprzem.Nasz "tuna pasta" gotowa. Wkładamy do lodówki pod przykryciem aby wszystko się połączyło.

Wersja foto..







A w następnym poście moje filcowe poczynania:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz